Gevara punks racing team
„Gevara Punks Racing Team“ - tai Gevaros bei Beno Šimkaus ir Vaido Pauliko dueto jungtinė komanda, kuri 2023 metais startavo Lietuvos ralio sprinto čempionate.
komandos istorija
GEVARA, logistikos įmonė, senai domėjosi automobilių sportu ir svajojo sukurti savo lenktynių komandą, tačiau netikėta pažintis su Benu Šimkumi ir Vaidu Pauliku atsitiktinę draugystę išaugino į stiprią partnerystę. „Gevara Punks Racing team“ dalyvauja visose LARSČ organizuojamose varžybos nuo 2022 m. ir užima lyderiaujančias pozicijas. Bet svarbiausia - kartu esame laiminti komanda!
Čempionai savo klasėje Antrą kartą iš eilės
2024 metų sezonas pažymėtas ir naujais iššūkiais, ir apmaudžiomis klaidomis, ir saldžiausiomis pergalėmis. Nepaisant visų iššūkių „Gevara punks racing team“ ekipažas dar kartą įrodė savo meistriškumą ir atsidavimą šiam sportui, šių metų Lietuvos ralio sprinto čempionate, triumfuodami OPEN klasėje.
Neslėpsime, šiais metais komandos tikslas buvo pakartoti 2023 – iuosius ir apginti čempionų titulą tiek OPEN, tiek absoliučioje įskaitoje. Dabar yra labai aišku, kad norint tapti čempionais absoliučioje įskaitoje, nėra vietos net menkiausioms klaidoms, o juo labiau dviem.
Nors visus metus ekipažas laikėsi lyderių pozicijoje, lemiamą įtaką jų rezultatams padarė finalinis etapas, kuriame taškų skaičiavimo sistemai buvo taikomas 1,5 koeficientas. Paskutiniame „Elektrėnų ralio“ etape komanda neteko daugiausiai taškų dėl dar pirmajame greičio ruože patirtos klaidos - automobilis išslydo iš trasos ir apvirto. Buvo prarasta daugybė brangaus laiko, o situaciją dar labiau apsunkino priekinio automobilio diferencialo gedimas. Nepaisant dedamų maksimalių pastangų, automobilio pažeidimai neleido išlaikyti pradinio tempo, suteikdami varžovams galimybę įgyti reikšmingą pranašumą.
Apmaudžia klaida pasibaigė ir „Rally Žemaitija“. Kaip pažymėjo ralio apžvalgininkai, tikraisiais ralio nugalėtojais buvo „Gevara Punks Racing Team“ komanda, kuri demonstravo neprilygstamą greitį visuose greičio ruožuose. Tačiau dėl laiko apskaitos kortelėje padarytos skaičiavimo klaidos, lėmusios trijų minučių baudą, komanda buvo nublokšta į devintąją vietą bendroje įskaitoje.
Nepaisant iššūkių, šis sezonas buvo tiesiog įspūdingas 🤘. Kartu su „GEVARA“ transporto pankų komanda patirtos nepakartojamos triumfo akimirkos stovint ant aukščiausiojo pjedestalo laiptelio, sulaukta didžiulio fanų palaikymo ir žiniasklaidos dėmesio.
Išskirtinę vietą atmintyje užima varžybos Cėsyje ir Rokiškyje – tikros sezono pažibos. Kaip dažnai sako lenktynininkai, „su metalu sutarties nesudarysi“, tad lekiant žvyro trasomis gedimų gali nutikti bet kada. „Rally Cesis“ Latvijoje nebuvo išimtis – čia Benas ir Vaidas lenktyniavo neturėdami pilnos turbo kompresoriaus ir variklio galios. Tačiau, kardinaliai pakeitę vairavimo strategiją, sugebėjo įveikti šį išbandymą ir iškovoti vieną saldžiausių pergalių savo karjeroje. Na, o Rokiškyje surengta tikrą šventė greičio ir adrenalino mylėtojams. Aštuntajame sezono etape, su gausiomis transporto pankų palaikymo pajėgomis, visi kartu mėgavomės ne tik įspūdingais sportiniais pasiekimais, bet ir išskirtinėmis triumfo akimirkomis. Iki šiol prisimename tą unikalią atmosferą – pergalingą dvasią ir ryžtą, kurie nugalėjo visas raliui būdingas kliūtis ir atvedė į pergalę.
Šis sezonas tapo neįkainojamos patirties šaltiniu, už kurią komanda išliks amžinai dėkinga. Tačiau didžiausia vertybė ir tikroji dovana visuomet yra pati komanda – žmonės, kurie tikėjo, palaikė ir drauge siekė pergalių.
Ypatinga padėka skiriama treneriui Edvinui Bieliauskui, kurio 20-metį automobilių sporte skaičiuojanti patirtis, praturtino komandą vertingomis žiniomis ir strateginėmis įžvalgomis, kurios buvo esminis sėkmingo etapo pagrindas.
Nuoširdi padėka reiškiama ir šturmanui Vaidui Paulikui, kurio išskirtiniai navigacijos gebėjimai tapo kertiniu faktoriumi, leidusiu komandai sėkmingai pasiekti kiekvieną finišą!
Beno Šimkaus ir Vaido Pauliko ekipažas, kurio meistriškumas per šį laikotarpį buvo išskirtinai ištobulintas, ir toliau žengs link pačių aukščiausių automobilių sporto viršūnių, siekdami dar didesnių pergalių. Todėl su nekantrumu laukiame sekančio sezono! 🏁
Daugiau apie ekipažą skaitykite www.benassimkus.lt
RALLY Cēsis 2024 Be variklio galios ant 1-ojo pjedestalo laiptelio
Ralis Latvijoje GEVARA Punks Racing Team komandą pasveikino jau antrą kartą. Daug žadančios varžybos, kuriose varžėsi Pabaltijo, Norvegijos, Suomijos, Ispanijos, Turkijos, Izraelio ir Ukrainos sportininkai, kaip ir pernai, taip ir šiemet, pažėrė netikėtumų. Šį kartą ne visi buvo nemalonūs 😉.
Gal tai sėkmė, gal patirtis ir įgūdžiai, bet LARSČ penktame varžybų etape ekipažui pavyko iškovoti aukščiausias prizines vietas, nors iš pradžių tai neatrodė labai realu – latviškasis ralis ir antraisiais metais prasidėjo su variklio ir turbo kompresoriaus kaprizais.
Pilotams Benui ir Vaidui, Cėsio trasos priminė birželį vykusį ralį Žemaitijoje – trasos ilgos ir super greitos. Cėsyje, sprinto čempionate besivaržantiems, trasa siekė 61 km, reikėjo įveikti 5 greičio ruožus, iš kurių 99%, kaip įprasta, yra padengti žvyru.
Labai tikėtina, kad tiek OPEN, tiek ir Absoliučioje įskaitoje galėjome būti pirmi, tačiau variklio galios gedimas, jau pirmame greičio ruože, „pastatė“ mus į išlikimo varžybose poziciją.
Vos startavus 3-jame GR, kuris Ralio sprinto dalyviams buvo pirmasis, automobilis „priduso“, pradėjo purtytis, nevažiavo įprastai sklandžiai. Nesupratome kas nutiko, akivaizdžiai dingo našumas, o ralis tik prasidėjo! Susikaupę pasiekiame pirmojo ruožo finišą su viltimi skubiai identifikuoti gedimą, tačiau fortūna ne mūsų pusėje – 4 GR startuojame be variklio galios. Akivaizdu, kad turbo kompresorius nesukelia pakankamai slėgio ir teks važiuoti tik tiek, kiek leis technika. Stebuklas, kad ji vis dar važiuoja!
Įveikus 4 GR, suprantame, kad situacijos nebepakeisime. Taip pat nėra prasmės švaistyti laiko ir dėmesio gedimo nustatymui. Susikaupiame tęsti varžybas taip, kaip galime geriausiai. Neįtikėtinai ir tai, kad 5 GR sugebėjome laimėti absoliučiai!
Po pergrupavimo, per 45 minutes serviso parke, sportinis interesas išspręsti „purtančio“ variklio ir turbo kompresoriaus bėdas labai didelis, tačiau suremontuoti tokį gedimą laiko siaubingai trūko. Į kitus greičio ruožus išvažiavome su tomis pačiomis problemomis, kaip ir startavome ☹.
Likus dviem greičio ruožams iššūkis vienas – kaip važiuoti kuo geresnėmis trajektorijomis, neprarandant greičio ir galios, bei atsilaikyti prieš varžovų spaudimą? Paskutiniuosius greičio ruožus pavadinome „atsilaikymo raundais“. Sėkmingai pasiekėme finišą ir uždarąjį parką!
Tai buvo varžybos, kurios privertė prisitaikyti prie esamų sąlygų ir sukrovė didelį kraitį patirties, o prie susiklosčiusių aplinkybių rezultatai buvo daugiau nei džiuginantys - esame pirmi OPEN klasėje ir antri Absoliučioje įskaitoje 🤘.
M. Grikienis ir D. Gaidelis, ištikimi ralio sprinto varžovai su Subaru Impreza nuo mūsų atsiliko +21.28 sekundės ir OPEN klasėje iškovojo antrąją vietą, o R. Markovičius ir M. Masaitis su Hyundai i20 N5 stojo ant trečiojo pjedestalo laiptelio nuo lyderių atsilikę +29.74.
Absoliučioje įskaitoje lyderio poziciją užleidome D. Sukackui ir E. Česokui su BMW M3, kurie buvo pranašesni +13.28 sek.
Sveikiname visus, įveikusius ralį Latvijoje ir pasiekusius finišą!
Ralis Latvijoje pareikalavo dar didesnio dėmesio mūsų automobiliui. Iki paskutiniojo etapo Elektrėnuose liko mažiau nei mėnuo, todėl maksimalus dėmesys treniruotėms ir techniniam automobilio paruošimui paliko labai mažai laiko pasidžiaugti iškovotomis pergalėmis 😉.
Pasimatome paskutiniame LARSČ etape Elektrėnuose, rugsėjo 6-7 d. 🤘. O jei nesusitiksime, sekite mūsų naujienas socialiniuose tinkluose!
@https://www.facebook.com/Gevarapunksracing
@https://www.instagram.com/benassimkus_gevarapunksracing/
Už geriausius ralio kadrus dėkojame fotografui:
o Edgars Leonovs | https://www.instagram.com/edgarsleonovs/
CBET RALLY ROKIŠKIS 2024 A Š T U N T A S I S
Liepos 25 – 27 dienomis Rokiškis tapo vienu patraukliausiu Lietuvos miestų - čia vyko aštuntasis „CBet Rally Rokiškis“. Tai vienas laukiamiausių auto sporto renginių: čia greičio ruožų trasa yra pati ilgiausia – net 140 km Lietuvos ralio čempionato dalyviams, iš kurių 77 km skirti Lietuvos ralio sprinto dalyviams. Be to, joje yra visų pamėgtas „Žalos tramplinas“, o šiemet ir trasa žvyro karjere, bei sankryža, kurią sportininkai įveiks du kartus, tame pačiame greičio ruože, skirtingomis kryptimis.
Ketvirtasis šių metų Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato etapas, kuriame, dalyvauja ir GEVARA PUNKS RACING TEAM ekipažas, pažymėtas absoliučia pergale 🤘.
Benui ir Vaidui, GEVARA PUNKS RACING TEAM ekipažui, Rokiškio ralis buvo antrasis. Pernai ekipažas taip pat tapo absoliučiais nugalėtojais, su 1,8 sek. pranašumu prieš savo konkurentus. Šiemet rezultatas pagerintas iš esmės – artimiausi konkurentai absoliučioje įskaitoje, D. Sukackas/E. Česokas su BMW M3, atsiliko +35,88 sek, treti liko M. Grikienis ir D. Gaidelis su „Subaru Impreza“ nuo lyderių atsilikę +1:57.74 min.
Žinoma, toks rezultatas neatsiranda iš niekur. Jis buvo pasiektas nuolatinių treniruočių ir įdėtų pastangų dėka. Tačiau pastebime, jog yra ekipažų, kurie taip pat nesnaudžia ir darosi vis sunkiau nuo jų „pabėgti“. Kai kuriuose greičio ruožuose tikrai nustebino D. Sukacko/E. Česoko ekipažo greitis, nes su BMW automobiliu pasiekti tokį rezultatą tikrai turi būti greitas. Sveikinimai Jiems!
Na, o mūsų komanda šį kartą padirbėjo iš peties. Po praėjusiame etape, Žemaitijos ralyje, patirtos neapdairios klaidos, šį kartą visi susikaupėme ir maksimaliai susikoncentravome į savo užduotis ir tikslus. Treneris Edvinas Bieliauskas neleido atsikvėpti: „Budrumas, koncentracija ir dėmesys detalėms kiekviename metre“, nuolat kartojo jis. Už jo ryžtą ir nuožmų būdą esame labai dėkingi 🤘. Vis dar manome, kad daug greičio atrandame ir stenogramoje. Ją nuolat tobuliname ir „šlifuojame“. Siekiant maksimalių rezultatų svarbus išlieka ir tikslumas valdant automobilį, todėl ši sritis visada išsamiai nagrinėjama ir tobulinama.
Daugelis šalies sportininkų žino, kad Rokiškio ralis yra vienas sudėtingiausių, labiausiai susikaupimo, koncentracijos ir tikslumo reikalaujantis ralis. Jis taip pat yra ir ilgiausias lietuviškasis ralis, todėl jį galima pavadinti „išlikimo“ varžybomis. Pasiekti finišą jau yra didelis laimėjimas!
Trasoje su iššūkiais susidūrė bene visi ekipažai. Mes nebuvome išimtis. Prieš paskutiniame, GR13 greičio ruože, tik sustartavus, praradome sankabą ir toliau lenktynes tęsėme be jos. Kiek apmaudu, kad dėl šio techninio gedimo, pralaimėjome mūsų komandos vardu pavadintą greičio ruožą, kuris buvo ir POWER STAGE. Likusį, paskutinįjį GR14 greičio ruožą pradėjome su užgesintu varikliu ir įjungtu bėgiu, siekdami iš vietos išjudėti starterio pagalba. Mūsų planas suveikė! Tikėtina, kad šį mūsų triuką aplankė ir sėkmė, kurios labai gausiai palinkėjo mūsų fanai bei galingos GEVARA palaikymo gretos, ir mūsų ekipažas pasiekė finišą, bei uždarą parką. Priimtas sprendimas leido išlaikyti lyderio poziciją ir nugalėti Rokiškio ralyje!
Po sėkmingo finišo vis dažniau sulaukiame klausimo, kada planuojame startuoti aukščiausioje Lietuvos ralio lygoje (A lygoje)? Apie tai vis dažniau pasvajojame. Kiekvienos varžybos papildo įgūdžių ir reikalingos patirties bagažą. Finansinis klausimas visuomet išliks atviras ir, bene, pats įtakingiausias 😊, o laikas, kaip visada, viską sustatys į reikiamas vėžes 🤘. Kalbant apie laiką, dar ir šiandien džiaugiamės iš Rokiškio parsivežtais įspūdžiais ir nepakartojamomis emocijomis!
Su kiekvienomis varžybomis GEVARA PUNKS RACING TEAM ekipažas tobulėja, o sirgalių gretos didėja. Kiekvienose varžybose GEVARA transporto pankai vis labiau įsitikina, kad automobilių sportas tampa neatsiejama įmonės dalis. Vasarai persiritus į antrąją pusę, Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato dienotvarkėje liko dar dvejos varžybos Latvijoje, Cesis ir Elektrėnuose, kurių su nekantrumu laukiame 🤘.
Pasimatome rugpjūčio 9-10 d. Cesis, Latvijoje 🏁, o jei nesusitiksime, sekite mūsų naujienas 🤘
@https://www.facebook.com/Gevarapunksracing
@https://www.instagram.com/benassimkus_gevarapunksracing/
Už geriausius ralio kadrus dėkojame fotografui:
o Vytautui Pilkauskui | https://www.instagram.com/vpilkauskas/
RALLY ŽEMAITIJA 2024 Trileris, specialieji efektai ir „O, bet, tačiau!“
2024 m. birželio 14-15, Kelmėje vyko Lietuvos automobilių ralio čempionato II etapas bei ralio sprinto III etapas. Pastarajame, jau antrus metus iš eilės, varžosi ir „Gevara Punks Racing“ komanda. Šiemet ralį Kelmėje lydi daug karštų epitetų – netikėtumų lavina, trileris, kai kam didžiausia intriga ar stebuklas. Įvykių iš ties buvo su kaupu!
Dalinamės mūsų įspūdžiais ir nuotykiais 👇
Visų pirma, ralis prasideda nuo trasų kartografavimo ir šturmano užrašų kūrimo, kurį pradėjome ankstų penktadienio rytą (06.14). Pasiekę pirmąjį greičio ruožą, kuris buvo jau 6 Lietuvos ralio dalyviams, supratome, kad reikės didelio tikslumo. Pagrindinė Žemaitijos trasų charakteristika – jos velniškai greitos. Tokios buvo pirmoji ir antroji greičio ruožo dalys; sekanti paruošta pavojingiems, aštriems posūkiams, kurias vėl keitė greitoji dalis. Peržiūrėdami stenogramą pasitvirtino faktas, kad iššūkių tikrai bus daugiau, nei tikėjomės.
Šeštadienį, apie vidurdienį, ralį pradėjome pirmuoju sprinto etapu (GR6). Jau nuo pirmųjų posūkių automobilio slydimai greitai parodė, kad didelis greitis reikalauja išskirtinio tikslumo ir koncentracijos.
GR6 įveiktas sėkmingai – finišuojame lyderiaujančioje pozicijoje tiek bendroje įskaitoje, tiek savo klasėje. Panašus scenarijus susiklostė ir po tolimesnio, dvigubai ilgesnio sprinto, užsitikrinant 14 sekundžių pranašumą prieš artimiausius varžovus Darių Sukacką ir Ernestą Česoką, vairavusius BMW M3.
Mums, kilusiems iš Tauragės, tikslas vienas – iškovoti pergalę savo gimtajame Žemaitijos krašte.
Po serviso ir pergrupavimo, nusiteikę kovingai startuojame GR8. Pradinis etapas buvo jaudinantis, jautėmės užtikrintai ir ryžtingai, tačiau įveikę asfaltuotą greičio ruožo atkarpą, susidūrėme su paskutiniu prieš mus startavusiu LARČ dalyviu, kuris, kaip sužinojome vėliau, buvo apvirtęs, bet toliau tęsė varžybas. Buvome priversti važiuoti dulkėse, negalėdami aplenkti priekyje važiuojančio ekipažo ir šioje keblioje padėtyje praleidome maždaug pusę greičio ruožo.
Ketindami aplenkti bandėme manevruoti atvirose tiesiosiose, kur buvo mažiau dulkių, bet įvažiavę į siauresnes atkarpas kildavo labai realus pavojus išlėkti iš trasos. Nusprendėme išlaikyti pastovų tempą ir nerizikuoti ralį baigti griovyje. Po finišo iš karto pastebėjome, kad mūsų persvara sumažėjo, nes Adomo Petrovo ir Audriaus Šošo ekipažas su Mitsubishi po GR8 yra ženkliai priartėję prie mūsų. Atgauti pranašumą realu kituose greičio ruožuose, bet nusprendėme, kad tai darysime be papildomo spaudimo, kad išvengtume galimų komplikacijų ir nereikalingos rizikos.
Tęsiant varžybas GR9 ruože, jaučiame, kad esame „back on track“ iki lemtingo kairiojo posūkio, kuriame duobė išmuša iš vėžių. Akimirką automobilis tapo nevaldomas, todėl praleidome staigų posūkį į dešinę. Ši klaida gerokai sumažino mūsų pranašumą – Adomas Petrovas ir Audrius Šošas atsiliko iki mažiau nei 4 sekundžių. Mums tapo aišku, kad konkurencija tik aštrėja ir tokia išliks iki pat finišo.
Tikslas - susigrąžinti prarastas pozicijas GR10, nes tai tas pats kartojamas greičio ruožas kaip ir GR8, kuriame anksčiau susidūrėme su apvirtusiu automobiliu.
Po GR10 pavyko padidinti persvarą beveik 3 sekundėmis. Likęs paskutinis intriguojantis GR11 ruožas, kuris jau surašymo metu pasirodė smagus ir toks, koks mums patinka.
Pakeliui į etapą gavome pranešimą, kad LARČ dalyviams šis greičio ruožas yra atšaukiamas, bet jokio aiškumo tiems, kurie varžosi sprinto varžybose. Atvykus prie greičio ruožo starto linijos sumaištis ir painiava, kas važiuos toliau. Vis tik teisėjai patvirtina, kad sprinto varžybos tęsiasi, todėl susikaupiame startui GR11 ruože. GR11 kartu yra ir POWER STAGE, už kurį galima gauti papildomus 5 taškus čempionato įskaitai. Pradėjus etapą sąlygos gan palankios – nors trasa slidi, joje mažiau gilių provėžų.
Finišavę, judant į uždarą parką jaučiame, kad rezultatas bus labai neblogas. Žinome, kad tikrai nugalėjome POWER STAGE ruože. Čia, tarp kitų dalyvių, švenčiančių ralio pabaigą. Finišavimas savaime laikomas triumfu ir ralyje yra prizas Nr. 1! Optimistiškai laukdami oficialių rezultatų sulaukiame žinios jog padaryta klaida laiko kortelėje ir į laiko kontrolės punktą paskutiniame greičio ruože įvažiavome 3 min per anksti. Tai reiškia esame baudžiami 3 min bauda, kuri galutinai sunaikina mūsų tos dienos rezultatą: bendroje įskaitoje nusileidome į P9 ir P6 savo klasėje.
Akivaizdu, sportinio adrenalino ir dulkes keliančioje apsukų kovoje gali įvykti bet kas. Šį kartą klasta ne trasoje, o laiko apskaitos kortelėje. Pirmavome visomis prasmėmis, bet „o, bet, tačiau“. Tai vertinga pamoka laukiančioms varžybos, kurios jau liepos 27 d. Rokiškyje.
Nepaisant šios nesėkmės, mes nusprendėme dalyvauti apdovanojimų ceremonijoje, kad parodytume savo palaikymą kolegoms ir varžovams. O čia ir vėl netikėtas įvykių posūkis - per klaidą esame kviečiami atsiimti apdovanojimų. Vėluojanti komunikacija klaidino ir renginio vedėją, ir dalyvius. Visiškai nesuprantame kas vyksta ir eidami informuojame, kad čia kažkokia klaida. Akimis ieškome nugalėtojų Adomo Petrovo ir Audriaus Šošo, kurie savo pelnytą apdovanojimą ir mūsų sveikinimus gauna iš mūsų rankų.
Dėkojame visiems dalyviams už nuotaikingas varžybas ir nekantriai laukiame susitikimo IV ralio sprinto etape Rokiškyje!
Esminiai šio ralio momentai:
• „Rally Žemaitija 2024“ įsimins ilgam;
• Mes esame pankai, mes galime būti lyderiais, mes taip pat esame žmonės, o savo žmones mes mylim ir palaikom 🤘;
• „O, bet, tačiau!“ – oficialiai įrašomas į Gevara Punks Racing Team komandos žodyną 😎.
Pasimatome jau greitai 👉 @ C BET Rally Rokiškis 2024, liepos 27 d. 🏁.
Už geriausius ralio kadrus dėkojame fotografams:
o Vytautui Pilkauskui | instagram.com/vpilkauskas/
o Alfonsui Rakauskui | instagram.com/alfonsasphoto/
RALLY VISAGINAS 2024 PIRMI
„Rally Visaginas 2024“ jau trečius metus iš eilės atidarė Lietuvos vasaros ralio sezoną. Įspūdinguose 5 greičio ruožuose, kuriais ir garsėja šis ralis, varžėsi sportininkai iš Baltijos šalių, Lenkijos, Suomijos ir Ukrainos. Beje, Visagino ralis tapo ir Antruoju Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato (LARSČ) etapu.
Dulkėtoje trasoje taškų ir pergalės sekundžių siekė 30 LARSČ ekipažų, bei 45 svečių ekipažų. 242 km ilgio trasa, iš kurių – 56 km greičio ruožai, jaudulį kėlė ir mūsų, „Gevara Punks Racing Team“ komandai.
Benui ir Vaidui Visagino trasomis dar nebuvo tekę važiuoti. Be to, didėjanti konkurencijai ralio sprinto bendroje įskaitoje ir OPEN klasėje, kurioje buvo net 10 dalyvių, žadėjo padidintą adrenalino dozę mūsų ekipažui.
Varžybų dieną, į Visaginą atvyko ir transporto pankų palaikymo komanda. Be jų varžybos tampa neįsivaizduojamos! 🤘
Šį kartą „Gevara Punk Racing Team“ komandos ekipažas startavo antru numeriu (#2). Varžybų pirmoje pusėje, ekipažas nuo pat pirmo greičio ruožo parodė tempą ir po truputį veržėsi į priekį. Antroje dienos pusėje latvių ekipažas Andris Spilva/Martinš Krievinš su „Subaru Impreza“ pradėjo spausti Beno ir Vaido ekipažą – tikrąja to žodžio prasme, buvo „įsivelta“ į įnirtingą sekundžių „kovą“. Iki pat paskutinio greičio ruožo ekipažai važiavo apylygiai, tačiau latviams nepavyko sukaupti reikšmingos persvaros, o miesto greičio ruože padarius klaidą, neteisingai įveikiant trasos konfigūraciją, latviai dar gavo ir 20 baudos sekundžių, todėl smuktelėjo į 3 vietą bendroje ralio sprinto įskaitoje. Antroje vietoje liko Markas Buteikis/Deimantas Gajauskas su BMW MRK. „Gevara Punk Racing Team“ – PIRMI!
OPEN klasės įskaitą - Beno ir Vaido ekipažas nugalėjo ir čia 🤘. Latvių ekipažas šioje įskaitoje išsaugojo antrąją vietą, o trečioje liko Liudo Šimkaus ir Giedraus Kinderio ekipažas su „Subaru Impreza“.
Dėkojame visiems varžovams už gražią kovą ir suteiktas akimirkas, bei dar kartą įsitikinome, kad tempas ir konkurencija tikrai didėlė!
Organizatorių surengtas atskiras Ralio sprinto etapas, pritraukęs aukščiausio lygio talentus ir iš Lietuvos, ir už užsienio, raliui suteikia daugiau svorio ir erdvės tobulėti! Įvertinus šias aplinkybes, toliau dėliosime ir strategiškai planuosime treniruotes, nes dar tikrai turime kur padirbėti.
Sekančios varžybos jau birželio 15 d. Kelmėje, kurių su nekantrumu visi laukiame 🤘. Žiūrėsime kokius įššūkius ir emocijas atneš ralis Kelmėje!
Už geriausius ralio kadrus dėkojame fotografams:
o Armandui Kneziui | instagram.com/armandasknezys/
o Alfonsui Rakauskui | instagram.com/alfonsasphoto/
WINTER RALLY AUKŠTAITIJA 2024
Lietuvos šiaurės rytų krašte, Zarasuose, kur 325 ežerus sukaustęs 2024 žiemos šaltis, sausio mėn. 26-27 dienomis buvo virtęs „Winter Rally Aukštaitija 2024“ epicentru. Kaip ir buvo žadėta, renginys tapo nuostabios žiemiškos dienos, sportinių automobilių ir greičio spektakliu. Saulėta diena sukūrė puikią atmosferą ir ralio fanams, ir dalyviams.
Su neatsiprašytinai autentiškomis palaikymo gretomis „Gevara“ kolegos gausiai palaikė savo „Gevara Punks Racing Team“ komandą. Šiais metais varžybas pradėjome pirmieji ir neslėpsime, jaudulio tikrai buvo. Komandai tai antros žiemos lenktynės ralio sprinto čempionate.
Pernai absoliučioje Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato įskaitoje „Winter Rally Aukštaitija 2023“ pavyko pasiekti šeštąją poziciją. Šiais metais norėjosi ženkliai aukštesnių rezultatų. Iki pergalės šioje įskaitoje pritrūko 41 sekundės. Čia mus aplenkė jaunieji talentai – Markas Buteikis ir Klaudas Bučinskas su „BMW MKR“, todėl sveikiname juos su pergale ir dėkojame už kovą! Žinoma, mes sąžiningai džiaugiamės ir iškovota antrąja vieta. Nuo pankų komandos 1 min ir 45 s. atsiliko brolių latvių Alvis Fjodorovs ir Uldis Fjodorovs ekipažas vairuojantis „Subaru Impreza“, kurie etape liko treti.
Greičiausioje Lietuvos ralio sprinto OPEN klasėje „Gevara Punks Racing Team“ duetui nebuvo lygių. Visus 8 greičio ruožus Benas ir Vaidas su „Mitsubishi Lancer Evo IX“ įveikė užtikrintoje pirmoje pozicijoje, aplenkdami visus aštuonis savo varžovus ir iškovojo pergalę klasėje.
„Winter Rally Aukštaitija 2024“ išlieka unikaliomis varžybomis ne tik dėl 4 greičio ruožų dienos metu, bet ir dėl tradicija virtusių naktinių greičio ruožų, kur komandinis darbas tampa kertiniu pagrindu pasiekti aukščiausius rezultatus. Mes įsitikinome, kad Benas ir Vaidas yra pasiekę aukščiausią tarpusavio supratimą, o visų varžybų vinimi tampa mintis, kad laimėti nėra vienintelis tikslas. Tai pankiškai maištinga kelionė iki pergalės, o kartu ir visos „Gevara“ komandos šventė vieningame fronte.
„Winter Rally Aukštaitija 2024“ buvo puiki praktika papildžiusi mūsų ekipažo varžybų bagažą. Su nekantrumu laukiame kitų iššūkių, kurie suplanuoti jau gegužės mėnesį.
CBet rally Rokiškis 2023
Ralio sprintą Rokiškyje laimėję „Gevara Punks Racing Team“ atskleidė, kiek greičio slypi stenogramoje Praėjusį savaitgalį Rokiškyje finišavo „CBet Rally Rokiškis“ varžybos, kuriose kartu su Lietuvos automobilių ralio čempionato dalyviais žvyrkeliais skriejo ir ralio sprinto čempionate dalyvaujantys ekipažai. Po beveik 60 kilometrų greičio ruožų absoliučiais nugalėtojais B lygoje tapo „Gevara Punks Racing Team“ ekipažas – Benas Šimkus su Vaidu Pauliku. Jie pergalę šventė 1,8 sek. pranašumu prieš artimiausius persekiotojus, rašoma pranešime.
Po pergalės išties sudėtingose ir maksimalaus tikslumo bei koncentracijos pareikalavusiose varžybose „Gevara Punks Racing Team“ ekipažo vairuotojas Benas Šimkus pasidalijo savo mintimis apie jo ir Vaido Pauliko dueto greičio paslaptį. Anot piloto, pradėjus lenktyniauti Mini ralio disciplinoje ir žengus į ralio sprinto varžybas teko imtis greičio paieškų. Ir ekipažas suprato, kad šioje vietoje investicijų reikia ne į jų „Subaru Impreza“ ar jo galingumą, o į ekipažo darbą su stenograma. Į šią užduotį „Gevara Punks Racing Team“ duetas pažvelgė itin rimtai.
„Automobilio labai modifikuoti mes negalime pagal techninius reikalavimus, todėl pagrindiniai dalykai, kuriems mes skiriame dėmesį ir finansus – treniruotės ir stenogramos gludinimas. Dar pradėję važiuoti Mini ralyje mes susirašant trasas filmuodavome visus greičio ruožus ir vėliau analizuodavome juos. Ir tai ne tam, kad išmoktume tą trasą mintinai. To padaryti turbūt neįmanoma ir tikrai nereikia. Darėme tai tam, kad išsigrynintume stenogramą. Mini ralyje tai darydavo labai mažai dalyvių. Mes pamatėme, kad tas greitis ir susideda iš tos informacijos, kuri yra stenogramoje. Tačiau pradėjus važiuoti sprinte, kur greičiai didesni, pamatėme, kad pas mus stenogramoje kai kada yra per daug informacijos, per daug smulkių detalių. Iš to atsirasdavo klaidų, todėl stenogramą reikėjo dar labiau tobulinti. Šioje vietoje mums pagelbėjo treneris Edvinas Bieliauskas, kuris mums padėjo pakeisti tam tikrus dalykus, davė naudingų patarimų ir dėl to mes galėjome turėti dar didesnį tikslumą ir greitį. Galbūt tai mums ir padėjo triumfuoti Rokiškyje“, – sakė „Gevara Punks Racing Team“ ekipos vairuotojas Benas Šimkus.
Kaip paaiškėjo praėjusio šeštadienio vakare, komandos pastangos atsipirko – sunkiose, varginančiose ir įvykių nestokojusiose „CBet Rally Rokiškis“ varžybose Benas Šimkus ir Vaidas Paulikas iškovojo pergalę ne tik savo klasėje, bet į viršų kėlė ir absoliučių ralio sprinto nugalėtojų titulus. Kaip po varžybų sakė Benas Šimkus, prie tokio rezultato prisidėjo ir stiprus partnerių palaikymas. „Rokiškyje greičio ruožai buvo ypač klastingi ir techniški, todėl teisinga stenograma su tikslia informacija joje galbūt ir buvo mūsų raktas į pergalę. Buvo tikrai daug pavojingų vietų ir kaip matėme, tie, kurie nepataikė į posūkius, dažniausiai ir baigdavo savo pasirodymą šalia kelio. Mums klaidų išvengti pavyko, sekundžių nešvaistėme, važiavome tiksliai ir greitai. Buvo vienas momentas, kai pasimetėme stenogramoje, bet greit susitvarkėme. Staigiai supratome, kurioje vietoje esame, todėl praradome nedaug. Ir šiaip galbūt ralio dievai buvo mūsų pusėje, nes rimtų klaidų išvengti pavyko, turėjome greitį, puikų ekipažo darbą ir iš to, manau, ir gimė pergalė. Žinoma, tokio rezultato nebūtų be mūsų partnerių UAB „Gevara“, be visos komandos gerbėjų, be mūsų trenerio, pilkojo kardinolo, kuris mus moko, įkvepia ir motyvuoja, Edvino Bieliausko. Dabar reikės peržiūrėti automobilį, pasidaryti dar keletą treniruočių ir tuomet jau visos mintys bus nukreiptos į Elektrėnus. Žiūrėsime, kaip mums seksis ten“, – mintimis dalijosi Benas Šimkus.
Rally Žemaitija 2023
Trečias ralio sprinto etapas Kelmėje "Rally ŽEMAITIJA" įveiktas! BENAS IR VAIDAS yra mūsų gazas ir energija 💯🎱🤩
Beno (vairas) ir Vaido (šturma) komentaras:
Pats ralis sekėsi dvejopai. Pirma ralio puse buvo šiek tiek lėtesne ir siauresnė. Tai mums sekėsi visai neblogai, bet vis ieškojome savo tempo. Po serviso zonos, prasidėjus antrai ralio daliai, supratome, kad trasos šį kartą plačios, greitos ir mums tenka pratintis realiai prie automobilio, nes tai pirmas normalus šiais metais ralis su patobulintu bolidu. Tai matėsi ir rezultatuose, ko pasekoje nepavyko išlaikyti antros pozicijos (P2) bendroje sprinto įskaitoje. Likome ketvirti (P4) bendroje įskaitoje ir pirmi savo SG4 klasėje 🏆🎉🍾
Tikimės, kad ateityje geriau priprasime prie automobilio ir galėsime konkurencingiau važiuoti ir džiuginti Jus kituose etapuose 😊
Svarbiausia šiai dienai, kad finišas pasiektas!
P.S. Susitinkame sekančiame ralyje Rokiškyje 07.29 d. 🤘🖤
Vecpils Rally Latvija 2023
Visa "Gevara Transport & Logistic Solutions" komanda palaiko Benas Šimkus "Gevara Punks Racing Team" Latvijoje surengtame "Vecpils Rally 2023" ralio sprinto renginyje!🤘🔥
Karšta saulė, dulkių miražai, kuro kvapas, sėdėjimas medžių pavėsyje ir ralio stebėjimas gamtoje - chillas nerealus.
Deja, bet jau pirmame greičio ruože mūsų automobilis patyrė variklio gedimą ir komanda pasitraukė ir varžybų. Bet mes neliūdim ir ruošimės sekančiam raliui "Rally Žemaitija 2023".
2023 WINTER RALLY AUKŠTAITIJA
„Gevara Punks Racing Team“ dueto krikštas ralio sprinto čempionate pažymėtas pergale ir nuotykiais Praėjusį šeštadienį Zarasuose įvyko pirmasis šių metų Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato etapas „7bet Winter Rally Aukštaitija“. Jame debiutavo iš Mini ralio disciplinos į aukštesnę lygą šiemet žengusi „Gevara Punks Racing Team“ komanda. Jos duetui pavyko iškovoti pirmąją vietą klasėje, tačiau krikštas nebuvo lengvas.
„Gevara Punks Racing Team“ duetas – Benas Šimkus ir Vaidas Paulikas, kurie šiais metais nusprendė žengti iš Mini ralio į ralio sprinto čempionatą, pirmųjų savo varžybų laukė su šiokiu tokiu jauduliu. Nors ekipažas turėjo testų sesiją, kurių metu susipažino su važiavimu apledėjusia trasa, sportinių dygliuotų padangų veikimu bei restriktoriumi aprūpintu „Subaru“, pirmosios varžybos padiktavo kiek kitokias sąlygas. Likus savaitei iki varžybų atrodė, kad žiema iš Zarasų nepasitrauks, tačiau ralio rytas sportininkus pasitiko lietumi. Tai reiškė, kad kelio būklė nebus tokia, kurios tikėjosi visi ekipažai. Nepaisant darganoto oro, palaikyti „Gevara Punks Racing Team“ ekipažo į Zarasus susirinko kelių dešimčių šios komandos gerbėjų minia, kuri savo sportininkus pasitiko vėliavomis ir palaikymo šūksniais.
Rezultatas nuteikė pozityviai Sunkiai, bet finišą pasiekęs ekipažas sužinojo, kad jiems bendroje Lietuvos automobilių ralio sprinto įskaitoje pavyko pasiekti šeštąją poziciją, o SG-4 klasėje duetas iškovojo pirmąją vietą. Pasak ekipos vairuotojo, toks rezultatas nuteikė pozityviai, kadangi tuomet, kai važiuoti netrukdė techninės problemos, dueto rezultatai buvo išties konkurencingi.
Po šių debiutinių varžybų Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionate „Gevara Punks Racing Team“ ekipažas jau žvalgosi į varžybų kalendorių. Kitas šios varžybų serijos etapas bus išvažiuojamasis. LARSČ dalyviai gegužės 12-13 dienomis jėgas išmėgins Latvijoje.
„Dabar turėsime šiek tiek laiko išsiaiškinti, kodėl strigo rankinis stabdis, reikės spręsti pavarų dėžės problemas, peržiūrėti kitus mazgus, bet tam laiko turime. Taip pat reikės išspręsti ir kameros montavimo automobilyje klausimą, nes šįkart nors ir turėjome kamerą, bet nepavyko nusifilmuoti nė vieno greičio ruožo. Viliamės, kad kitame etape jau galėsime važiuoti be jokių techninių problemų ir tuomet pasižiūrėsime, į kokią poziciją lentelėje konvertuosis mūsų demonstruojamas tempas. Tikimės, kad Latvijoje prie trasų taip pat bus gausus būrys mūsų komandos sirgalių“, – sakė „Gevara Punks Racing Team“ komandos lenktynininkas Benas Šimkus.
Gevara Punks racing Team komandos pristatymas
2022 m. gruožio 22 d. Gevara surengė oficialų „Gevara Punks Racing Team" komandos pristatymą, kuris, tuo pačiu, buvo ir Gevaros Kalėdinis vakarėlis. Kalėdinis laikotarpis ir šventinės nuotaikos iki galo padėjo išlaikyti intrigą ir staigmeną darbuotojams.
Ryte prasidėjusi įprastinė darbo diena su planu vakare apsikeisti dovanėlėmis - virto įspūdinga švente, kurios didžiausias fejervertas buvo iš liepsnų atkeliaujnatis „Gevara Punks Racing Team" komandos lenktynių automobilis.
KLAUSIMAS Kodėl logistikos įmonės nedalyvauja ir net neatsako į konkurso užklausas?
Vadovaudamiesi savo ilgamete praktika ir patirtimi galime įvardinti bent dešimt priežasčių, kodėl logistikos įmonės neatsako į perkančiųjų organizacijų užklausas – pradedant užklausos neatitikimu verslo modeliui ir baigiant dviprasmiškais perkančiosios įmonės reikalavimais. Vis tik, apibendrinus, dažniausios priežastys ignoruoti ir taip atsisakyti dalyvauti pirkimuose yra susiję su finansinėmis, strateginėmis ir operatyvinėmis kliūtimis.
12 priežasčių, dėl kurių atsisakėme dalyvauti konkursuose:
1. Konkursų reikalavimai nesuderinami su mūsų įmonės pagrindine veiklos sritimi ir siūlomų paslaugų pobūdžiu.
2. Išteklių apribojimai – kai akivaizdu, jog logistikos sprendimų reikėtų nedelsiant, o tai reiškia reikšmingus vėlavimus ir sankcijas už juos.
3. Mažo pelningumo suvokimas – akivaizdžiai numatomas kainodaros lūkestis bei papildomos sąnaudos kokybiškam paslaugos išpildymui (pristatymo laikai; specialūs reikalavimai, t.t.)
4. Per aukštas konkurencijos lygis – prognozuojama intensyvi konkurencija, kurioje bus pateiktos itin agresyvios kainos, dažnai balansuojant ties nuline, o kartais ir neigiama pelno marža.
5. Strateginis požiūris - užklausa neatitiko mūsų verslo modelio, moralinių ir/ar etikos normų.
6. Neaiškios, dviprasmiškos sąlygos - užklausoje pateikiamos neaiškios ir/arba nepakankamai detalios sąlygos, kurios eigoje galėtų turėtų teisinių arba finansinių problemų.
7. Po kelių dalyvavimų to pačio užsakovo konkurse nei kart negavome atgalinio ryšio.
8. Pradelsti mokėjimai ir skolos.
9. Labai žemas mokumo reitingas - ypač aktualus tarp naujų užsakovų.
10. Pertekliniai reikalavimai - logistikoje įtraukiamos su transportu nesusijusios paslaugos.
11. Kompetencijų itin specifiniams užsakovo poreikiams įgyvendinti.
12. Nepalankios atsiskaitymo sąlygos ir kiti nesubalansuoti sutartiniai įsipareigojimai.
Didžiausia tikimybė, kad logistikos įmonė įsitrauks ir dalyvaus konkurse, kyla tada, kai užsakovas užtikrina aiškias, sąžiningas ir realistiškas sąlygas, atitinkančias tiek užsakovo, tiek paslaugų teikėjo interesus.